vilken underbar födelsedag

Under dagen har jag blivit bjuden på lunch av Anna, thaimat blev det, riktigt gott, sen har jag ännu en gång försökt ge motala staden en chans att hitta något att ha på mig imorgon, men det var inget som dög alls.. Sen kom Linn ner till stan och vi gjorde våra köp för morgondagen, kan ju säga att systembolaget är skit litet nu, och det var inte alls roligt att var där inne, för man hittar inget, och man vill bara ut igen, men det gick rätt så fort ändå att stå i den kön som var..

och bara för att slippa leta efter något i min gaderob så begav vi oss till anna för att hon kanske hade något åt mig, vilket hon hade, så nu kommer jag inte gå naken imorgon, vilken tur va?

och kvällen spenderades på Harrys, där vi åt mat, Jag åt tornfisk, bobban tog fläskfiléspett, och anna o linn tog majskyckling, alla var nöjda, för det var svingött, sen körde vi också melodikrysset, men vi tog inte hem priset, utan vi fick istället tröstpris för att vi var bland av dom 8 som låg sämst till, så 200 kr presentkort inte illa pinkat, så det blev inte alls dyrt för någon av oss att äta ute idag, speciellt inte för linn som fick betala 50 kr, tack vare min rabbat också (eftersom jag jobbar där)

Med andra ord hade jag en lyckad och mysig dag/kväll, och kvällen är ju inte slut ännu.. och imorgon har man fullt upp så det blir nog inget bloggade förns måndag eller senare..


jag tror inte att jag har fått såhär många sms något år jag fyllt år, räknade ihop alla nyss 25 stycken blev det, jag tänkte för mig själv "har jag så många vänner" haha, men man har ju en släkt & familj också, även fast jag inte har fått sms av alla så är det sjukt många enligt mig!


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback