Onsdagsklubben blir det

Imorgon(idag) blir det fullrulle hela dagen och hela kvällen, på dagen blir det att hänga med Anna och kvällen blir det att korka upp vinet och spriten, för det blir nämligen utgång imorgon, onsdagsklubben på "hugos" har ju prämier!

Hur mycket än klockan är blir jag bara piggare, inte tvärtom för nu ska jag sätta på
snålvatten & Jäkelskap, åh sen längtar jag till måndag för då är det solsting och snesprång på tvn,
äntligen säger jag bara, det var så bra då jag kollade på det när vi var och kollade på den i falkenberg.


Linus Emma Frida
Mickis Anna Sara

HÄR SKRIVER VI
Postat av: Syster

Men gött säger jag, fast det hade ju varit mycket bättre om vi hade fått se det live igen, första raden bara! Jag saknar dig förresten :)

Postat av: caroline

svar: muahaha:D du kommer tycka det är skitkul! man blir helt tills sig för det är så nytt

2009-05-20 @ 11:32:18
URL: http://karulin.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Fin blogg! :)

2009-05-25 @ 15:50:32
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback