TORSDAGS KOLL

Gårdagen (alltså torsdag) spenderades hemma hos Marie innan det blev utång för oss in till LKPG, platå..
Kännde bara att det skulle kunnat vara bättre väder så man kunde sitta ute, mest för att jag inte tål pälsdjur, men jag kunde vara hos marie utan att känna något av katten, och det är skönt att veta om de ifall det händer igen! 
På bilturen till lkpg sa det bara BANG jag började må så jävla dåligt, att jag la mig ner och somnade, och att vi fick stanna två gånger, så jag sa att jag skicker i att hänga med, men eftersom jag är så jävla envis så i sista sekund när Linus och Marie skulle gå så sa jag : "vänta på dig jag ska fan häänga med!"  det sa bara BANG igen så kände jag mig bättre, så jag hackade på, men Linn kände sig inget vidare hon heller så hon åkte hem.. Men det var inte världens bästa utgång för det var bara studenter ute, och då kände man lite "vad gör vi här" men vi hade trevligt ändå, åt alla människor som försöker ragga och hur folk beter sig, att det är sån stor skillnad på LKPG och Motala, tänk er bara stockholm då sa jag!

Jag vaknade inte upp bakfull och dan då jag skulle börja jobba vid 13:00 skönt det, för imorgon (lördag) är det påt igen..



KVÄLLENS OUTFIT, LINUS OCH JAG VAR NÄSTAN LIKADANA KLÄDDA
SÅ VI LOVADE VARANN ATT VI KÖR SAMMA KLÄDSTIL EN ANNAN UTGÅNG!


VI GÖR OSS DUMMA I VÄNTAN PÅ ATT ÅKA HEM...



UNDERBARA LINN



SÖTA MARIE


HÄR SKRIVER VI
Postat av: Olivia Ståhlner

snygging!!!

Postat av: emhoe

tack bruden...

2009-06-15 @ 00:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback