upptagen kvinna

Vaknade upp vid halv 10 imorse och kände hur pigg jag var, det var skönt så jag gjorde mig en stor frukost för att klara av dagen i LKPG, första stället vi hamna på var såklart espresso house, yeah i love it, det skulle kännas så jävla gött om det fanns i motala, men icke då här får man åka tll lkpg för att bli nöjd med en cafélatte!

Efter enhel dag inne i city var jag nöjd över att jag hittade mig en klänning & en tröja, sen var det dags att åka till skopunkten för att försöka hitta sig ett par skor, vilket jag också gjorde, så jag är super nöjd över mina köp idag!

när vi steg ut från skopunkten var det bara att köra fort som fan hem för att jag skulle hinna till jobbet för att jobba, vilket vi hann, snabba är vi.. och kvällen blev väl lite galen, folket var trevliga mot mig men hade en dåligt attityd mot linus, så jag tog över dom lite för att försöka vara kaxig tillbaka, och inte bry mig, och det gick väl!

imorgon ska jag också jobba, jag och linus börjar vid 10:00 då vi ska ha detta folket på lunchen, det kan bli roligt att se hur det är nyktra, haha! sen blir det en fika på stan efter jobbet, sen får vi se hur dagen slutar!

jobbar somsagt,
onsdag 10:00 - 15:00 (ca)
torsdag 11:00 - (15:00)
fredag 13:00 - 01:00 (kanske)
lördag - ledig

Nu ska ni få se mina köp idag:

från Cubus 299:-


från MQ 499 :-


baksidan av klänningen (mycket viktigt)


från skopunkten 349:-



och lite smått från H&M och IKEA


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback