resumé om onsdagen

Det är så jävla skönt att man slipper dricka vin eller cider på en förfest, jag har så mycket sprit jag köper på mig eller får som måste också drickas upp, det är så jävla mycket godare att dricka drinkar på förfesten, okey om man inte är hemma så är det kanske jobbigt att ta med sig allt, men när vi är här hemma hos mig så går det skitbra, jag bjöd anna på många drinkar för att jag vet att hon gillar det, och för att hon blir så seg av att dricka vin så jag försökte supa henne full för det är inte alltid man ser sånt på henne..så hon var skit roligt igår anna, jätte glad hela tiden och klagade inte på huvudvärken som brukar komma upp annars, haha :) så med andra ord hade jag en skit trevlig kväll med mina nära och kära, bland de bästa kvällen på länge!


och jag sov kanske 5 timmar inatt, var ju så uppe i varv igår när jag kom hem efter efterfesten som jag och linus var på, haha.. sen var det ju bara att gå upp och jobba idag, och det har vi gjort som tusen, fixat allt inför balen, och ännu är vi inte klara efter 7 timmars jobb..




och imorgon blir det att åka till Robbans systers barn Amanda som fyller år, och det blir
att man är kvar där hela kvällen, det brukar bli så när man är hos familjen Hallberg !

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback