Eyes That Never Lie

Känner att jag måste ta igen mig lite, det har bara varit film och massa annat jag har haft för mig då jag inte har haft tid med att blogga..
En sak som jag tycker är helt galet är att det är "någon/några" som busringer hem till oss, 3 dagar i rad, och varje gång har det varit "privat nummer" tur för 'dom' säger jag bara. men hur larvigt är det inte på en skala? jag bad robban svara nästan gång det ringer.. blir ju lite små irriterad somsagt!

dom senaste 3 dagarna har iallafall jag tittat mycket film/serier
- "Livet är en schlager"
- "Eva och Adam fyra födelsedagar och ett fiasko"
- "Eva & Adam serien"
- "Svensson-Svensson filmen"
- "Hey baberiba"
- "Prison Break säsong 4"


vad kan man nu kolla på, fåse vad Linus har mer att låna ut...



HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback