Pengarna Kommer in

Nu har jag tagit igen alla sovtimmar, nämligen 16 timmars sömn har jag fått sova.. så nu är jag backontrack igen..

Idag har jag frägat håret på Linn & Bobban, och lite på mig själv också, har färg på hela kroppen, snyggt!
sen har jag såklart kollat på Solsting & snesprång, måste säga att det var mycket bättre när man såg det live
såklart, men självklart älskade jag det ändå.

sen har jag hunnit med en sväng till mitt favoritställe Kicks, där jag inhandlade:



Sen fick jag med mig endel prover hem, man får valuta för pengarna!
DNKY , den röda luktar också otroligt gött, så den blir de att köpa nästa månad, den andra parfymet kenzo
har jag redan haft som jag fick.. så ska jag ge lumene ett försök också, sist fick jag bara massa finnar och annat kraffs utan det, så vi får se!

imorgon blir det att åka in till LKPG med Linn & Anna, har varit så sugen på att kolla på skopunkten länge nu så det blir en tripp och sedan försöka hitta något att ha på sig tills på lördag då det är bröllop och dop.. TURKOST ÄR JAG SUGEN PÅ!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback