ONSDAY

Det värsta som finns är när man vet att man ska upp tidigt för att jobb så finns det ingen tankte på
att man inte kan ligga kvar i sängen, 
så det är bara ta på sig arbetskläderna och ge sig ner till jobbet, då sover man till kvart i 10(såklart) när man börjar 10,
vem hade kunnat göra det om man inte hade bodde nära sitt jobb!
Lunchen gick bra, det är bara allt extra före-efter arbete som tar en sån tid, bara för att slå upp en liten lunch,
så ska det bäras bord hit och dit, och dra sladdar hit och dit, ja ni förstår va? speceillt då på morgonen då man inte alls har den energin som man burkar ha!

Efter jobbet åkte jag och Linus för ett ärende, sedan var det bestämmt för en fika med Anna efter det så vi satt och diskuterade om väldigt mycket, och tog en kaffe på det, synd att det blåser så mycket ute annars hade jag inte haft något emot att stanna kvar och ta några glas vin, men sen ska man ju dricka lite imorgon också så det är bara att spara på pengarna.. sst!

och ikväll ska jag inte göra ett skit, jag ser fram emot att bara sitta hemma och ta det lilla lugna med mina räddisor och hallon, det är ju jobb imorgon plus att vi ska ut, så det blir full rulle hela dagen/kvällen!




HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback