man kan inte få allt, bara lite

Ja jag vet inte vart jag ska börja men har varken haft lust eller ork till att blogga,tiden går så fort när man har mycket
att göra så det första är ju inte att jag tänker "shit jag måste skriva av mig lite" men söndagar är alltid en sån dag
som man har tid till det..

helgens händelser:
>> På valborg blev det utång med Amanda o Linn, innan satt vi hemma hos mig och snackade om allt från himel och jord.

>> Fredagen spenderades ute i varv hos Lillis & Jenny, åh jag säger bara det, va mysigt dom har det.. vi satt ute i solen och fikade.. sen började jag få panik för att jag hade suttit stil så länge så jag började rensa ogräs(ni vet, sånt jag älskar)  sen på kvällen blev Svensson Svensson, åh i love it, och nu har jag kollat klart på dom två filmerna jag fick låna av linus, så nu måste jag ha något mer att kolla på..

>> Lördagen hade vi grillfest hemma hos familjen hallberg, firade både Lotta och Bobban som har fyllt.. och jag kan säga det att jag är stolt över att jag lyckades slå ut både Björn och Johan i poker, men kom bara på 3.e plats..
Men man glömmer mycket när man inte spelar..

.... och så mycket mer har hänt , men jag har inte tid att sitta och skriver ner allt, för allt går inte att beskriva i ord..

Jo en sak kan jag också säga, jag har blivit rädd för alkoholen, jag är så himla rädd för att bli sådär bakis igen som jag blev för 2 veckor sen då jag och linus var ute.. liksom jag känner att det inte är lika gott att dricka längre, kan ju säga att det lär dröja ett tag innan jag kommer dricka igen efter våran födelsedagsfest, men sen kom jag och tänka på den sista maj då vi är bort bjudna på dop/bröllop/fest, men vem har sagt att jag måste dricka då? 




9.e maj slår vi ihop

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback