"jag tror fan att du är gravid.."

Det här med födelsdagsfirande att anstränga sig vilken dag som passar alla bäst är omöjligt, alla kan inte då jag vill ha mitt firande så det får bli helt enkelt att fira min födelsedag innan jag ens har fyllt år, nåja, det kan jag gå med på
när det bara är 22 ynkla år jag fyller..

helgen är redan i sin ordning, och jag vet precis vad jag ska göra tills idag då jag fick reda på att jag inte ska jobba på min födelsedag(fredag) så då är planen att gå ner till hamnen och äta och dricka gott!
och på lördagen är det firade med nära och kära vänner..

jag har ju alltid varit den som hoppar över mina måltider eller äter inte alls mycket, men nu den senaste veckan har jag varit förjävlig, det är inte ofta jag tar mat två gånger, som jag gjort.. jag äter tillochmed mer än min bobban,
jag vet inte jag kanske har fått tillbaka min mataptit, eller som robban säger:, "jag tror fan att du är gravid.."

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Vore väl härligt om du var gravid :)

Postat av: Syrran

Yes, jobb till mig! Och så en liten härlig rumpa :)

2009-05-06 @ 18:03:40
URL: http://sarathekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback