Här sover man inte

Jag vet någon som kommer somna tidigt ikväll, jag var pigg vid 07.00 imorse och hade inte gått och lagt mig ännu så jag bestämmde mig för att ta tvättstugan då istället för kl 14.00, så jag har bara sovit "middag" 3 ynkla timmar.. Men innan det ska jag och bobban äta färsk potatis, köttbullar med gräddfil och gräslök.. jag som var sugen på lax idag men det får jag ta nån dag under veckan!

och linus vill att vi ska gå ut på onsdagsklubben, och kanske ta en kryssning på söndagen, dagen efter balen, haha, okey att jag har kraft med inte till detta, det har blivit enheldel drickande nu på sistonde så ja vi får se hur vi gör!

och nu är jag riktigt trött på mitt hår att jag nästan får panik, känner bara att jag vill ta en sax och klippa mig själv, men jag måste vänta tills lönen kommer..


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback