GRATTIS EMHOE

då är det bara att gratulera, idag blir jag 22 år, härlig ålder.

Farmor,Farfar,Mamma,Pappa & Pontus min kusin var uppe här igår (trosdag) och firade mig, fick det jag nödvändigast behövde, PENGAR! och det tackar jag för, alltid lika uppskattat!

Anna ska bjuda mig på fördelsedagslunch idag, det tackar jag för, senare på kvällen ska vi ut och äta, hade tänkt att ta hamnkrogen först, men vi ångrade oss och bestämmde oss för att vi går till Harrys istället, det blir billigare för mig och billigare för Bobban och Linn! 

det verkar vara omöjligt att hitta något att ha på sig på lördagen också, inte ens lkpg hade något att erbjuda mig, eller jo en klänning hittade jag, men jag ångrade mig snabbt efter att ha kollat på priset, ni kan ju tänka er solo, inte billig affär..
hade mitt konto varit lite bättre hade jag kanske tagit den, men tur var det att jag inte provade den, för då vet man hur det går.
får besöka stan ännu en gång till för att se om man hittar sig något, annars är det bara att leta efter något i sin gaderob,oh se om det finns något som var ett tag sen man använde!





sen måste jag också berätta en tråkig nyhet, jag förstörde vårat trumsett till rockband förut idag när vi skulle köra klart våra sista 10 låtar, jag och linn har kört 86 låtar i rad, och inte stängt av det för att inte orka börja om, så det är bara att köpa ett nytt, liksom inte visste jag att jag var så stark som lyckades ta sönder trampdalen...

HÄR SKRIVER VI
Postat av: bobbo

grattis älskling =)

2009-05-08 @ 05:40:16
Postat av: malin

Grattis!!

Postat av: caroline

grattis:)!



gitarren är med trasig ju haha=)

2009-05-08 @ 11:23:42
URL: http://karulin,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback