Eurovision Song Contest

Jag har aldrig varit intresserad att kolla på eurovision song contest med det är faktiskt spännande, kanske också för att sverige var med i år och gick vidare, och jag tycker att det gick jättebra för henne.. men jag har som sagt andra favoriter också, UKRAINA, UNGERN, FINLAND & GREKLAND! och alla är i final, så detta kan sluta hur som helst, som det också gör för det var också många som gick vidare(som vanligt) är kassa!

min lilla baby är sjuk, han är jätte varm och bara sover, hoppas inte jag blir sjuk bara, men det hade jag nog redan varit eftersom Linus har varit här och han är också sjuk, jag har ju så jävla bra immunförsvar.. blir aldrig sjuk! (bara jävligt bakis, som jag brukar säga)
och påtal om Linus så kommer han hit snart och då blir det te och lite snack, ja vad gör man inte när man som man är, nattmänniska, och det är jag ju inte ensam om!

och imorgon blir det lite vin, det kan bli trevligt!



ohja, jag och mina fantastiska krämer, vad vore jag utan dom?

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback