Balen 2009

Oh ja, vad det har gått bra att jobba idag, Vi måste ha slått rekord, för det gick så fort, vi var klara vid 21:30 med efterrätten, och då började middagen vid 19:00! (3-rätters var det också, såklart) så nu är det avklarat, nu är det bara tjejvättern och vätternrundan kvar som kommer bli massor att göra, men nu tar vi dag för dag, det är ju skönt att man förengångskull slipper att jobba när det är bröllop samt lönehelg, för då har jag minnsan andra planer, ska på dop & bröllop och sedan blir det utgång sa vi!

och idag insåg jag att jag måste verkligen köpa nya skor, jobbarskor, för mina är så slitna nu så jag kommer väl inte att ha några fötter kvar om jag fortsätter att använda dom´.. sen var det håret också, det ska vi ta tag i snart! (tjatande om detta men allt upprepas alltid fler eller många gånger)

Imorgon (idag söndag) känner jag för att ta en riktig storstädning, det ser jag fram emot!

HÄR SKRIVER VI
Postat av: anna

vem ska gifta sig?

2009-05-24 @ 19:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback