27 timmar "uaup"

slagit något rekord eller, jo jag gick ju som sagt aldrig och la mig igår natt/morse, så vid halv 5 tänkte jag, ne nu ska jag försöka blunda och sova lite, en timme bara för annars kommer jag inte kunna sova inatt, men det är väl som vanligt, när jag går och lägger mig vid 23-00 så vaknar jag upp vid 04-05 och är jätte pigg, så vi får se hur denna dag/kväll slutar..


linnsan kommer snart förbi och umgås lite med mig, sen väntar jag på att robban ska komma hem så vi kan laga mat, för nu börjar det kurra i magen, då jag verkligen känner för att jag är hunrig, gött!

hade ju totalt glömt bort att det är lön imorgon, så nu sitter jag och knappar på datorn efter klänningar för att försöka lyckas fylla min gaderob ännu mer, och ta bort det gammla fula/äckliga, men som robban sa imorgon kanske min tröja kommer som vi beställde ifrån swedenrock, och tydligen så var min dyrast, men det är klart, jag ska alltid vara värst och hittar alltid det som är dyrast, liksom bara när jag var inne på asos,nelly eller topshop så faller jag för de dyraste! (men jag ska nog unna mig)


Dessa 3 plagg var iallafall bland det billigaste, så vi slår till...
sen hittade jag kanske 10 par skor, men jag kan inte välja så det hoppar jag för denna gång och satsar
på klänningarna istället!

1.
Killah Backless Mini Dress SEK 605.25
2. okey jag hittar inte den nu :o
3. Gio Goi Denim Mini Dress SEK 1,062.55

HÄR SKRIVER VI
Postat av: Syster

Släng inte det gamla "fula/äckliga" det kanske kan vara något för din syster, som tycker att det är fint ! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback