UTMANINGEN 2

Gör så här:
- Länka till den som utmanat
- Berätta 7 sanningar om dig själv
- Sen är det din tur att utmana folk

Jag blev utmanad av
karulin

Mina sanningar:
1. Jag tänker ofta på döden, och när jag gör det gråter jag jättemycket, i flera timmar ibland, det är något som jag har gjort sen jag var 11 år.
2. Varje gång jag kommer hem efter jobbet kan jag inte gå och lägga mig utan jag måste alltid städa och göra ordning hela hemmet och kolla datorn innan jag kan lägga mig i sängen och koppla av och somna.
3. Jag jämför mig ofta med alla andra, varför alla andra är så bra och inte jag 
4. Många människor tror att jag är yngre än vad jag är, och ibland blir jag väldigt ledsen och tar åt mig, det handlar inte om 1-2 år utan ibland 5 år, att jag inte alls ser ut som en 22 åring. Sånt sårar när man hör det för ofta.
5. Innan jag träffade Robban tyckte jag med allt med förlovning/giftermål var trams, men nu är man förlovad själv och har en framtid med massor av planera.. (men det var nog åldern på de människor som förlovade sig/gifte sig som oroa mig mest)
6. jag är konflikträdd
7. Jag har aldrig druckit/smakat en GT (gin & tonic)


Jag utmanar: AnnaJ, Sofie, Sara, Linn, Malin & AnnaT

HÄR SKRIVER VI
Postat av: carro

klar de va du jag menade:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback