TORSDAG!

Det blev en lång dag som spenderades i lkpg, och det bästa med lkpg är ju att det finns espresso house,
som inte finns i motala, surt.. men då har jag iallafall något att se fram emot när man åker in dit,
hittade iallafall två plagg, sen var jag och linus inne på lush, och där passade jag på att köpa en gel tvål,
och den har jag använt nu och den är helt underbar! verkligen värd priset, såklart kunde jag inte motstå
den bara för den luktade så gött, jag fallar ju oftast för sånt som doftar gott!


sen var Linn snäll och ställde upp och färga håret på mig nu ikväll så nu är jag helt vit i skallen igen,
men det vara ju inte länge så, det kommer säkert redan vara utväxt imorgon,
för så fort växer mitt hår!
Och kvinnan har ju aldrig smakat selleri, så jag bjöd på det ihop med
färska champinjoner, så gött att äta det som det är, bättre det än godis!
jag kanske är ensam om att äta konstiga saker bara sådär, men det är så som jag är..

imorgon blir det att ta en runda på stan med Linn ska hänga med henne och leta
efter en present till hennes far som fyller år, sen blir det en fika på det, sen börjar
jag att jobba kl 17:00 och kör hela natten, så det blir 12 timmars pass imorgon, club exposed
är ju imorgon så då får vi se hur galet det blir!


Mina två köp!


HÄR SKRIVER VI
Postat av: ANNA

EMMA, NÄR MAN JOBBAR PÅ RESTAURANG FÅR MAN INTE SKRIVA, SÄGA ELLER ENS TÄNKA EXPRESSO!!!!!!!!!!!! ESPRESSO ESPRESSO ESPRESSO!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-28 @ 16:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback