tomat eller?

Nu känns det verkligen att man har solat, det bränner i hela ansiktet, men jag tycker att det är ganska
gött ändå, vet man ju att det blir färg i nyllet iallafall. Linn var med och sola också
och hon brände sig lika mycket som mig skulle jag tro.

Idag känner jag mig riktigt trött, även fast jag har sovit, kan nog vara att jag var uppe länge igår,
brukar ju gå och lägga mig innan 1 nu för tiden, men igår blev det lite senare, har ju sina orsaker till det också
jag fixade nämligen Sofies paket som hon ska få av mig, jag kan få för mig konstiga ideér ibland
och det fick jag igår, vi får se hur detta tas, haha!

sen har jag pillat lite i paint som vanligt, gjorde om headern lite, jag skulle ju vilja ha photoshop igen, men jag vet ju bara hur seg min dator blir då, bärbara datorer är ju inte till för sånt, äsch egentligen vem behöver Photoshop när paint finns?

nu ska jag vänta på att bobban kommer hem, för jag är kaffesugen, sen kommer jag säkert somna jättetidigt idag, det känns så nu iallafall, men vi får se!

HÄR SKRIVER VI
Postat av: carro

det var jävligt snyggt och duktigt för paint iaf:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback