to good to good

Grr, idag fick jag reda på hur mycket jag ska få tillbaka från skatteåterbäringen, 14.000 :-
HUR JÄVLA GÖTT ÄR INTE DET DÅ?
ja, jag är är glad iallafall!

Igår insåg jag att jag hade tappat eller slarvat bort Annas present, duktigt va, så det var
bara att köpa en ny, så idag har jag gjort det!

Det är nog första gången på¨länge jag har beslutångest över vad jag ska ha på mig imorgon
har ju två olika outfit att välja på, så det kommer bli svårt detta, men Linn & Kimmie kommer hit
imorgon innan vi ska till Anna så förhoppningsvis får jag en extra hand där!


HÄR SKRIVER VI
Postat av: stubin

Fan va gött, få massa pengar tillbaka ;)

Jag får 13000 tillbaka så en tusenlapp mindre bara. Helt guld ju , eller va sägs :P!



Vi ses om ett par timmar.

Puss

2009-03-28 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback