teamwork

3-rätters hela dagen,det gick undan må jag säga, och väldigt bra också.. kl 23:55 stämplade jag ur och då hade vi verkligen städat ordenkligt överallt! 

Egentligen borde jag inte sitta här, men när jag kom hem diskade jag och gjorde ordning lite i hemmet (som jag alltid brukar göra när jag kommer hem efter jobbet)
jag ska upp kl 08:00 imorgon, så jag behöver sömn! jag som känner mig så tung i hela kroppen för att jag är så förkyld!

Senare på dagen när Anna har vaknat ska jag åka en sväng till henne, som aldrig brukar hända annars, men jag ska kolla på lilla Lasse, sen börjar jag jobba som vanligt kl 17:00, som alla andra fredagar!

Jag kan ju säga att det sker väldigt mycket nu för mig framöver, men det återkommer jag till, när det sker, vissa saker ser jag fram emot och andra inte lika mycket, men vi får se! 


HÄR SKRIVER VI
Postat av: carrrooo

Ok:D tack för tipset, ska kolla de=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback