so what

Jag har länge sagt att jag vill klippa mig, och då menar jag att göra något nytt, jag älskar att vara korthårig,
men samtidigt saknar jag mitt långa blonda hår jag hade innan jag klippte av mig allt, men den tiden är förbi,
det måste bli mer förändring tycker jag, hår växer människor växer!
och varje gång jag ser Alecia Moore "Pink" så blir jag helt till mig, jag älskar hennes hår,
jag vill också ha så kort, men det är ju bara frågan om jag har mod till att klippa mig så kort!
ja vi får se, det kan bli att jag får ett ryck och går och beställer tid så åker håret av...



imorgon är det möte med jobbet, eller ja carlsberg kommer till oss och ska visa oss
på bästa möjliga sätt hur man serverar den bästa ölen på bästa sätt, vi hörs

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

KLIPP :P Du kommer bli lika snygg som vanligt :P

Postat av: anna

Jag har ju sagt att du ska förfan!!! Det skulle apassa dig skitbra och ditt hår växer ju som ogräs:P

2009-03-23 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback