SÅ TYPISKT!

HAHA, det är ju så typiskt, precis när jag skulle gå hem med två lådor bud light från jobbet, dyker polien upp och svänger in precis när jag ska ställa ner lådorna utanför våran port drar dom ner rutan och frågar:

"är det öl i låderna du håller i?"
"ja det är det"
"aha, ska du ha efterfest eller?"
"ne jag har precis jobbat!"
"jaha, är det lönen du har fått för idag eller?"
"ne en kompis har köpt med sig öl till mig"
"okey, ha en trevlig natt tjejen"


sen åkte dom, haha, fyfan va ja va skraj där ett tag, okey jag var ju tvungen att ljuga, men vafan sånt måste man göra!

Ne nu tänkte jag försöka gå och lägga mig och sova, jag har ju trotts allt lite att göra imorgon innan vi beger oss till Sofie, klädproblem har jag också, så det blir att gå upp JÄTTE tidigt så jag kan lösa det på bästa möjliga, sen får jag inte glömma något heller så jag har skrivit en påminnelselapp, bra va?

dåligt med folk var det ikväll föresten, det var jätte länge sen det var så lite att göra i baren som idag, så jag hoppas att det finns är lite mer folk ute imorgon, ifall man ska ut, det hoppas jag nu när man ändå är ledig så vill man väl ut och roa sig lite, men vi ska inte göra samma misstag som sist, TAPPA BORT MIN PLÅNBOK!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback