RUOKOKIDESOKERI

Jag har inte orkat ägna mig något åt datorn denna helg eller igår, jag är ganska trött på det... det händer inte så mycket mer än att jag jobbar hela tiden!

Men jag kan ju iallafall kortfatta helgen ochså, jobbade i lördags, då hängde jag i nattclubben där det var vårfest, så jag började jobba kl 16:00 och körde hela natten, 12 timmarspass! som alla andra söndagar blev det tvättstugan och beck, och då rengjorde jag också mitt akvarium, som var 3 timmars jobb, ja sen kan ju jag också berätta den tråkiga nyheten, jag har bara 5 fiskar kvar, 5 stycken bara dog..

jadå, nu är man uppe med tuppen, blir att ta en lång promenad sen när vakna med the voice har slutat, sen tror jag att jag ska gå och sola, sen vet jag inte vad jag ska mer göra under dagen, vi får se.

det blir inget LKPG denna tordag heller, för alla bara ballar ur, vi skulle ta det när det börjar bli vår ute, och Linus föreslog en kryssning istället, men det känns som att det har blivit väldigt mycket sånt nu, och jag är inte ett dug sugen på det, för så kul är det inte att åka buss!


HÄR SKRIVER VI
Postat av: linn

en promenad låter härligt. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback