rajtantajtan

Björn ringer och väcker mig och ber att jag ska komma ner till jobbet och gå och köpa lime,tills imorgon, liksom det kan man väl göra då tänkte jag, men jag steg upp så snäll som jag är och gick ner, jag bor ju så nära så det är därför de ringer om sånna här saker, inte nog med det så skulle jag hjälpa till och bära bord och stolar, sen när jag ändå var där så tyckte Linus att jag skulle hjälpa honom lite med rotary, så en timmes jobb gjorde jag inte gratis kan jag lova, haha!

nu ska jag bara ta det lungt tills jag börjar jobba igen, clubexposed ikväll, vi får se om det blir
mycket folk eller inte, men det brukar det alltid bli så..

imorgon är det en dag att fira, är ledig då och ska till sofie och supa till det lite!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback