Örebro, here we come

För en vecka sen upptäckte min mor att mitt hår är lite GRÖNT på vissa ställen,bakhåret!
jag kan inte förstå varför att det bara plötsligt kan bli grönt, jag har ju inte fårgat håret, speciellt inte på längden,
det måste ha blivit nått knas, något som har färgat av sig, och då kom jag och tänka på min jacka som jag
hade tvättat att den är grön, som kan ha färgat av sig.. Men för att det ska gå bort så har jag nu köpt mig
silver shampoo & balsam, så nu hoppas jag på att det försvinner..
Sen är jag rätt trött på mitt hår som jag har sagt ett par gånger , men jag gör fortfarande inget åt det,
men snart hade jag tänkt att gå till frissan och klippa mig, skulle ju vara roligt att göra en stor förändring,
men jag gillar att vara blond! Även fast det är mycket jobb för att hålla det och skydda håret bra.


Imorgon blir det att åka till Örebro för lite shopping och sen blir det gustavsviksbadet tillsammans med
Linn & Anna,
så kl 9 ska jag upp imorgon så det blir att gå och lägga sig nu, och det känns skönt för jag är faktiskt trött!








Jag är så himla inne på att byta ut alla prylar jag har till turkost,JAG ÄLSKAR FÄRGEN!
jag har suttit och kollat efter gardiner i färgen, men det är inget jag har hittat, så det blir att leta lite imorgon,och hoppas på att jag finner något..


HÄR SKRIVER VI
Postat av: anna

ni kanske har järn i vattnet? kloret lär ju ha gjort det ännu värre:P

2009-03-05 @ 11:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback