LOLLIPOPPP!!!

Idag jobbade man 12 till 17, och jag kan säga att vi städade och rensade väldigt bra, så nu har vi enheldel sprit att göra oss av med, för att det har beställts för mycket av det goda eller så det stått ett bra tag och vi blir inte av med det så nu ska vi köra som förra helgen "Kvällens drink" för alla tjatar om vi har det, så nu jävlar, och billigare blir det också! inte för att spriten har gått ut eller så mest bara för att bli av med det(sprit brukar oftast hålla väldigt länge, så nu vet ni det också)

Sen har jag färgat håret på Linnsan också, och det blev jättebra, jag var lite osäker på att det skulle bli bra med den färgen hon hade köpt, men den funkade jättebra, så om hon är nöjd så är jag det, för jag tycker iallafall det blev bra!



Imorgon ska jag ta mig en promenad och gå och sola, och på fredag börjar jag och jobba kl 21:00, sent jag som är van att börja 17:00 så vi får se vad jag hittar på innan det och vad jag gör imorgon, tjarå

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback