ljus, doft och känsla

Nåja, det gick jättebra att jobba igår även fast jag kände mig bakis, 700 personer var ute igår och det kändes kan jag lova, till en början stod vi bara och tampade i baren för folket kom ut sent, sen sa det bara bang och jag har nog aldrig känt mig så stressad som då, tillochmed gästerna sa till mig att lugna ner mig, haha, men jag gillar när det går fort.. sen blir man ännu mer stressad när det inte finns några kontanter när man får riva i drickshinken då det inte finns någon växel kvar.. Fick även med mig ett ragg hem efter jobbet, kom på mig själv att det är aldrig någon som har väntat på mig som ska hänga med mig hem och sova, ragget var ju Linn såklart.. så hon hade det nog roligt att stå och kolla på när vi städade.

söndagsmys blev det idag också, jag har nog aldrig tänt så mycket ljus i hela lägenheten som idag, men här spar vi på elen och använder ljus istället.. Linn kom senare på kvällen då det blev parlamentet och beck som alla andra söndagar, och middag på det! Och Linn ville ha te så hör jag Robban säga "jag vill också ha det" så många gånger jag har försökt att få honom dricka det så säger han alltid nej, men nuså drack han upp allt, och det är ju bara ett stort plus i kanten för honom, vuxenpoäng på hög nivå..



HÄR SKRIVER VI
Postat av: bohoe

japp vuxen poäng till mig =P blir te idag oxå tror jag

2009-03-02 @ 09:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback