jag bjuder

kvällen var kanon rolig igår tack sofie & ni alla andra, jag har lagt upp alla bilder i bilddagboken, så ni får gå in och kolla där om ni är nyfikna

kul med tvättstugan annars, en maskin är trasig så vi kan bara köra en tvätt i taget, snacka om att vi kommer vara klara imorgon eller så!
fundarar på vad man kan tänkas äta ikväll, vet inte vad jag är sugen på, det brukar vara så att man är sugen på allt dagen efter, men inte jag, jag vill helst inte äta något, men vi får se beck är det ikväll iallafall och linnsan kommer hit!


ja jag gört, jag bjuder



jag fick en sått fint sms igår, jag var nära på att gråta, det är inte allt för ofta
man får höra sånt, så tack Anna, du är gullet

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback