efter snö kommer, det mer snö?

Som vi inte har sett klart snön nu eller, vi vill inte ha mera snö, speciellt inte nu när det snart är april.

Jag har verkligen sysselsatt mig idag, och det känns skönt, gick ut på promenad i 45 minuter, det var så skönt att komma hem och dricka te och göra sig lite frukost, det är inte så konstigt att jag är så pigg som jag egentligen är som gick upp vid halv sju imorse, jag lovar för att hålla en pigg, gå ut och gå innan ni äter frukost, nya mottot!

Efter det spelade jag guitar hero som var väldigt länge sen, kanske 2 månader sen, så jag stod och lirade för mig själv med hög nivå på..senare sen så ringer Sofie och vill att jag kommer ner till stan och möter upp henne och Anna för en liten titt, sen blir det lunch på MEDELLERUTAN, sen hem till Sofie för Kaffe och sen fixade jag hennes blogg, och det tycker jag är jätteduktig, men grejen är den att det finns 1000000 tals som är mycket coolare och hajare på det där än vad jag är, men jag vet vad dom menar, dom skulle aldrig kunna sitta och lista ut vad som ska in var, man måste ha lite "erfarenhet" haha.. Sen gick vi och sola, och det är så underbart skönt när man kommer ut i kylan igen och man känner hur det bränner lite i ansiktet! Sen åkte jag och Anna hem till henne en sväng, kl 19:00 ringde jag robban och då höll han på och lagade mat, vilken tajming liksom..

"den rätta för linda rosing", bra program där, jag tycker nästan lite synd om henne ibland, jag vet inte varför, men det är bara så, det verkar som att det flesta killarna där inte tar henne på allvar och sånt gör mig så förbannad, hon vill kanske hitta den rätta? (läste i tidningen att bara 7 % tror att Linda kommer hitta kärleken) men vi får se!

efter programets slut kände jag för fotbad och anna säger "åh får jag också vara med" så söt, så vi satt som två puckon och värmde våra fötter, att man inte unnar sig oftare, det ska jag här och nu börja med!

Nu ska jag ta mig en dusch, det blir att lägga sig tidigt ikväll, för imorgon ska jag  först ta en promenad sen ska jag till jobbet och köra ett röj, jag och linus ska nämligen Städa, rensa ordenkligt.. Sen är det bra att jag går och lägger mig tidigt för då får också robban den sömn han förtjänar, min lilla noppilinopp!


HÄR SKRIVER VI
Postat av: carro

Blir också irriterad på det programmet:P

speciellt på henne med lite för hon dömer killarna utan att ens lära känna dom typ, liksom vad ska hon ha en 19 åring till som bara smörar haha:P

men kul att kolla på är det:D



får komma till er & spela lite snart=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback