effektiv

När jag vaknade upp imorse fick jag ett ryck att jag bara var tvungen att gå ut och gå för jag såg solen,
så jag åt frukost sen ringde jag Linn och vi gick ut och gick vid kyrkogården, sen hade jag bestämmt
att jag skulle iväg och simma med Linus, så vi gick till sporthallen och simmade sen gick vi hem,
jag har verkligen rört på mig idag, det känns kan jag lova, så imorgon ska jag ut och gå igen,
eftersom jag hatar att träna på gym så får mina pass vara "ute och gå".

så nu har jag precis ätit mat och jag känner mig som spagetti i hela kroppen, ska vänta tills bobban kommer
hem så man kan göra sig lite Te eller Kaffe, få se vilket av dem han föredrar mest.

Snat börjar "den rätte för rosing" och det får man inte missa.

blir det att sola sig lite imorgon också, eftersom anna var så trött och inte orkade göra det idag!


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback