Dom gifte sig

Igår kväll ringde pappa och frågade mig om jag skulle kunna gå upp kl 08:00 idag, och då frågade jag varför
då sa pappa "mamma och jag ska gifta oss imorgon men du får inte säga det till någon än" och jag blev paff..

Så idag gick jag upp kl 08:00 och tog med mig kameran, det var inte ett stort bröllop utan det gifte sig i rådhuset i motala, enkelt och smidigt må jag säga!men mamma hade varit hos carros innan och fixat ordning håret och hon var så fin, pappa också.. så nu är mina föräldrar gifta, det förlovade sig 1985, så det var på tiden, det skulle bli av för 9 år sen egentligen, men det kände idag att det inte ville ha ett stort bröllop, så istället gifte dom sig och åkte till Thailand idag, där det spenderar pengarna, 3 hela veckor, smekmånaden!









Beviset, Mamma behöll sitt efternamn, jag som tycker hon skulle heta Käller, men ne en Gustavsson
kommer hon alltid att vara!

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

AW!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback