bättre blir det....

Mötet gick väldigt fort som vi hade idag med jobbet, nu vet man mer om hur man serverar en öl med bästa kvalité & smak, och nu kan jag städa baren mycket enklare nu när vi fick "verktyg" som man ska använda, bra tyckte jag eftersom det oftast är jag som får städa baren då när jag jobbar, brabra!

När jag kom hem började jag putsa fönstrena, gjorde dom rena, duktigt är jag, men jag vet inte om det kommer vara det så länge till med tanke på att det SNÖAR galet ute..

Inte nog med det har min mobil blivit lite off luckan har gått sönder, och jag hittar inte mitt kvitto eller något till den, letat som en galning, LIKSOM jag har väl inte slängt kartongen som man fick mobilen i, det skulle jag aldrig göra.. får se när det dyker upp, hittade bara alla andra kartonger till alla mina andra mobiler, det är ju bra att jag har kvar dom liksom, NOT!



VAD SKULLE DET VARA BRA FÖR, VADDÅ SNÖ, VÅR HAR VI JU SAGT!

 

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

JA, äckliga snön kan ju försvinna nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback