bartävlingen

Dagen har gått väldigt fort måste jag säga, tog en lunch med Anna på stan vid 14:00, sen har jag spelat rock band från 15:00 till 19:00, ja det är sjukt vad tiden går när man står och lirar, Sen har jag hunnit med dammsugning och golvmoppning, Sen har vi jag & Linn kollat på "Den rätte för rosing" och som vi sa från början
"hugos kommer säkert vinna" vilket han också gjorde, fick lite gåshud där, fråga mig inte varför det bara blev..
Bobban stack iväg på fotbollsträning nu vid halv 9 så jag tänkte förbereda mat, jo jag vet sent,
men ibland blir det sena middagar!

Och om en vecka är det dags för mig & Linus att åka till Linköping för den årliga bartävlingen,
Alla Harrys i sverige kommer vara där två från varje stad, pirrigt med också kommer det bli roligt !
(dock så har vi bara hittat på en drink änsålänge, men det gick ju rätt så snabbt så på fredag ska vi klura ut den andra)
Vi får väl hoppas på att det går bra, tråkigt nog är det enda som stör mig att man inte får ha i vad som helst,
som jucie (passionfruktsjucie)
det tycker jag och Linus är tråkigt för det går att skapa så mycket med den!
Men då får man börja tänka på andra sätt, som vi självklart är duktiga på!


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback