åhejåhå

Jag och bobban eller rättare sagt jag fick ett ryck om att vi ska baka och greja,
så nu håller vi på att göra piråger, sen ska vi baka, jag var så sugen på att äta torskfilé idag,
men det får vi ta imorgon, när bobban såg att jag satt och kollade i våra receptbok så blev han f
ruktansvärt sugen på piråger, och jag är snäll och säger att det går jättebra att vi kan göra det,
Men jag ska göra min egna fyllning, lite köttfärs och massa grönsaker,
så ser min fyllning ut och så ska den se ut!

Sen till kvällen har vi en chokladtårta att äta till kaffet, och jag känner bara hur onyttig jag är, men OCH?
hur ofta unnar jag mig något gott då, väldigt sällan, för så fort jag tänker på godis osv, får jag
dåligt samvete, att jag har smällt i mig, men det finns säkert dom som inte alls
tänker som mig fast det egentligen borde, så jag kan äta min chokladtårta nu utan att få
dåligt samvete, bra va`?


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback