tjejvättern/studentveckan yeah

Jag är så otroligt STOLT & GLAD över att ha avklarat denna helg, Vi hade jobb upp över öronen,
men detta år har varit ett av de bästa, gästerna som vi har haft i servisen förstår verkligen vilket jobb det är 
inom resturang (fast jag bortser lite ifrån baren då, fredagen då det var studenternas kväll/natt)
ATT DOM INTE KAN LÄGGA AV OCH SKRIKA, JAG SKÄLLDE UT 5 PERSONER, BERÄTTADE FÖR DOM ATT SÅHÄR BETER MAN SIG INTE, OCH DET BLEV HELT PAFFA OCH BAD OM URSÄKT OCH SEDAN HADE JAG DOM VID MIG HELA KVÄLLEN I BAREN OCH DOM VAR JÄTTE GLADA!
det är så roligt att man kan säga något bra ifrån sig och att dom lyssnar på vad man säger...


1000 :- är vad jag har i plånboken, och den dricksen vi 5 servis har fått på dessa två dagar, ochsåklart baren är inräknad då också, bra tycker jag..

så nu är det bara att njuta av dessa två dagar då man är ledig och sen är det bara att ta stora passa igen..

31 timmar blev det igår och idag (fredag och lördag) jag är van och här sitter jag tillsammans med Linn som också har jobbat och ska börja jobba vid 07:00 hon gör en EMMA, hon går inte och lägger sig, utan åker dirket till jobbet, se vad jag kan lära ut, haha..


NE NOG SKRIVET OM MITT JOBB, MEN DET ÄR FAKTISKT DET ENDA JAG GÖR NU, JOBBAR, SKA JU VARA GLAD ÖVER ATT JAG HAR ETT JOBB ATT GÅ TILL SOM INTE ALLA HAR...

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback