SYSTER TAGIT STUDENTEN

Imorse klev jag upp vid 09:00 för att åka in till LKPG och kolla på syster när hon tog studenten.. Jag är så stolt över min syster, hon fick också väldigt bra betyg, något som aldrig jag fick!

vid 13:00 var jag hemma och sprang ett ärende på stan, och vipps så satt jag i en stol på carro´s av klippte av mig håret, fick litet ryck, och jag blev så glad att det hade tid, och jag är så nöjd.. (nästa gång blir det kortare)

Pastabufé hela dagen har det varit OCH 800 gäster mellan 11:00-23:00(inte alls lika mycket som förra året, men fan va mat det gick åt) jag kan nog inte förklara i ord för er hur mycket mina fötter värker för att ha jobbat  denna dag, det syndes klart och tydligt på alla som jobbade ocksåhur slitna vi är, som tur är stängde vi tidigt idag, 00:00, för vi har ju en dag imorgon också, men så skönt att kunna säga att man börjar vid 15:00, SOVMORGON!
VILA UPP SIG efter ha sovit 3 timmar varje natt nu på de senaste dagarna..


bjuder på lite bilder, finns mer i bilddagboken >> emhoe




synd att den blev så suddig, men ibland kan man inte knäppa de bästa korten när det står 100 pers till som försöker göra likadant!


GRATTIS GUMMAN

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback