MIDSOMMAR

Idag har jag varit hemma hos familjen för att fira min systers student, eftersom inte alla kunde då hon tog den så fick det blir idag istället.. En parfym och pengar fick hon av mig och bobban, det var hon verkligen värd.. När vi skulle åka hem fick vi skjuss av Linn som hade hälsat på hemma, sedan hängde hon på hem till oss för kaffe och för att kolla på 40 days and 40 nights sen har vi försökt att kolla upp om det går att tvätta våran soffa, men det ser ljust ut, får prova en kudde först och se om det går!

"imorgon"(måndag) har jag inget planerat min syster skulle höra av sig, sen ska jag ner till jobbet en sväng, men det tar inga tider, sen blir det kanske att storstäda, för jag har inte haft tid med det som ni kanske vet..

till midsommar blir det nog att åka till Lillis & Jenny och grilla om vädret tilllåter det, och sova över där ute, det ska bli mysigt, sen blir det att dricka lite också tror jag. Annars skulle det inte göra något om det blev en nykter midsommar, känner att man inte alltid behöver dricka då det är midsommar..

sen funderar jag på om jag ska gå och beställa en tid hos carros, för färgning.. skulle vara roligt att gå och göra det hos frisören för första gången.. sen på tisdag ska jag och Linn ner till poppelgatan och sola, marie hade gjort det och hon är asbrun, och det håller ju i ca 2 veckor, och det kostar 300 kr..

Ne nu börjar jag bli trött, har ju lite sömn att ta igen, det blev ju några timmars sömn hit och dit, då man har jobbat så mycket så att man inte har haft tid till att sova.. 


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback