DET ÄR ÖVER NU




jag kan bara säga att jag älskar mitt jobb, efter denna helg så kan jag säga det, likaså förra helgen var underbar..
okey, jag kan erkänna att hjärtat har slått några extra slag för att man har varit nervös att det ska bli
trassel, men jag har lyckats hålla mig borta ifrån det, och det kan vi tacka gudarna för..

NU KOMMER DET ATT ÅTERGÅ TILL DET VANLIGA, OCH DET SKA BLI SÅ SKÖNT!

på ett sätt så ska jag också tacka Balen/ Tjejvättern/ Studentveckan & Vätternrundan
för utan det hade jag inte fått lön +dricksen(haha viktig) ssssst och tappat kilon som man också har gjort.
(vilket inte är bra egentligen, men man klagar aldrig)



Det ska bli så underbart att få umgås och pussa på min älskling också, det är inte många timmar vi har
träffats på dessa 3 veckor, så nu har vi massor att ta igen..



HÄR SKRIVER VI
Postat av: bobbo

absolute baby hela dagen idag =)

2009-06-14 @ 10:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback