DEN NYA "REGELN"

Igår när jag skulle blogga så stängdes internet av, så jag sket it och gick och la mig istället,hade endel att skriva men såklart har jag glömt det viktigaste!

men GÅRDAGENS HÄNDELSE:
satt jag, linn & sara på harrys och tog oss en cafelatte i underbara vädret medans linus jobbade, sen blev det två cider också, uppskattat! senare på kvällen bestämmde vi oss för att åka iväg och ta en glass någonstans, det slutade med att vi åkte in till LKPG för att äta på max, och jag brukar vara så krätsen när det gäller sån mat, men jag tog mig en kycklingbörjare, som var jättegod!

från och med igår har vi bestämmt för att det ska vara 21 årsgräns på harrys på lördagar,
vi har haft en "lista" där minst 30 personer har skrrivit upp sig på, bara tjejer desstutom,
så nu kommer det inte att funka längre, jag vet en som kommer bli väldigt arg, och hon heter Anna,
för hon har varit ute nästan varje helg där, men jag ska förklara för henne hur hon ska lösa detta! Men nu kommer vi också dra igång med måndagsklubb och då är det 18!

Idag har jag jobbat, och det ska jag göra imorgon också på dagen, sedan ska jag och linus ner på stan en sväng och sen blir det en rosekväll, mycket möjligt att vi också går ut, brukar ju bli så när det är onsdagklubben..



mina tre favorit tjejor




HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback