ÄLSKAR MITT HÅR



Jag känner att ja inte orkar gå in för att ta SERIÖSA kort på mitt nyfärgade hår, eftersom man ska ut imorgon och vet att det blir flera bilder att visa då, men jag är jätte nöjd med mitt hår nu, både hårfärgen och klippningen, jag kommer att gå och klippa mig var 3.e månad nu framöver bara för att det är så himla roligt, + att jag och sandra som klipper mig har så roligt och mycket att prata om, hon är verkligen MIN frisör nu, jätteduktig tjej som är 19 år bara.. ja jag gillar henne!
och det kan man också tro, 3 timmar hos frisören spenderar man inte annars, men det gjorde jag och Linn idag, hon klippte sig också.. Hon vart nöjd med även fast hon sa att hon inte ville ha lite kort hår som mig , men hon hade inget val när hon drog bort toffsen, "shiit va slitet" sa Sandra och visade Linn hur mycket som hon var tvungen att ta bort för att få bort det slitna, så nu tror jag att Linn kommer att göra som mig i framtiden färga håreet hos frisören, för jag känner nu att det är så vårdat efter att ha färgat håret blont, så HEJDÅ säger vi till VIVA!
OCH JAG OCH ALLA DESSA PRUDUKTER, JAG SKA HA ALLT HON ANVÄNDE I MITT HÅR, SÅ IMORGON SPRINGER JAG NOG IN ELLER KANSKE OM NÅGRA DAGAR OCH KÖPER SHAMPOO & BALSAM, INPAKNINGAR OCH ALLT VAD DET NU HETER, BRA TYCKER JAG, SÄMRE TYCKER BOBBAN ATT JAG SKA LÄGGA SÅ MYCKET PENGAR PÅ SÅNT SOM TAR SLUT FORT, HAHA. MEN JAG VILL ATT MITT HÅR SKA MÅ BRA, DET VILL JAG VERKLIGEN, BARA DET ATT JAG HAR VARIT LAT NÅGRA GÅNGER OCH STRUNTAT I MITT HÅR MÅNGA GÅNGER..

NU SKA JAG DISKA FÖR DET HAR INTE JAG GJORT PÅ 3 VECKOR MINST, OCH JAG ÄR SÅ SUGEN PÅ ATT GÖRA DET OCKSÅ..

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback