ZONA

Jag är så himla trött på mina utslag jag har, ett på handen mellan ett finger, och i ansiktet på ena kinden, och under enda armhålan..
Jag har lagt ut fruktansvärt mycket pengar på alla dessa krämer, och jag vill ha några lager för att inte vara utan, men nu är jag det ena är slut och dom andra är spårlöst försvunna, jag blir så arg! 
Jag känner att  jag måste uppsöka hudläkare, för jag inte är 100 på vad det kan vara för "utslag" jag har.
men det är en blandning av exem och nickelallergi, så nu ska jag försöka undvika allt som har med nickel att göra, så får vi se om det hjälper..

Zona är nog den som har hjälp mig bäst, men det gäller ju att använda den dagliigen och på natten innan man ska lägga sig, men det är klart att denna prudukt är bra, den är ju dyrast också.
(det är ett + att den luktar gott för det gör inte alla andra krämer)


dagens mat, och bobban älskade det, "jag hade aldrig ätit det här idag om jag inte vore tillsammans med dig, jag skulle bara ha kött i och sedan lägga i paprika percis innan" så söt..
Biffkryta med lök,paprika,champinjoner, riven morot och matlagningsgrädde serverat med dill och ris.. ÄLSKART!


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback