REGLER

ikväll har jag hjälpt linus att sätta ihop ett bord (assnyggt, ett likadant som vi har) utan min hjälp hade han inte haft kvar något bord för han trodde att glas skivan satt fast i bordet när han skulle lyfta bort den, så jag hann att säga till innan det var försent, så snäll är jag.. sen har vi spanat som två kärringar på ungdomarna som sitter nedanför och super och för ett liv, kl 2 på natten och på en tisdag, säkert 14-15 åringar också, vad gör dom såhär sent uppe undrade vi?

Imorgon blir det en tripp till wettermagasinet(Där jag aldrig har varit) och dricka lite öl, fast för min del blir det cider eller vin tillsammans med Bobban,Lillekman, Ekman , Martin och kanske Linnsie. och det behöver jag
..



Regler:
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får
du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!


1. Vad heter du: EMMA
2. Ett ord på fyra bokstäver: EGEN

FAVORIT
3. Flicknamn: ELVIRA
4. Pojknamn: EDDIE
5. Yrke: EKONOMIDIREKTÖR
6. Färg: EH, FINNS DET NÅGOT PÅ E, KAN INTE KOMMA PÅ NÅGOT
7. Klädesplagg: FINNS INGET
8. Mat: MEN VA? JAG SUGER PÅ DETTA
9. Sak i badrummet: ELTANDBORSTE
10. Plats/stad: EMMABODA
11. En orsak att vara sen: EFTERKLOK
12. Något man skriker: EMHOE
13. Film: ENSAM HEMMA
14. Något man dricker: EXOTIC ORGASM BENEDIKTUS (EN DRINK)
15. Artist: EBBA GRÖN
16. Djur: ELEFANT
17. Bil: ELDRIVEN BIL
18. Sång: ELETRIC

19. Aktivitet med fler än en deltagare:  EUROSPORT, SKITBRA


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback