VI TAR SEMSTER

DET KOMMER INTE BLI SÅ MYCKET BLOGG, MEN BILDER KOMMER JAG BJUDA PÅ, DET ÄR FÖR VARMT ATT SITTA OCH SKRIVA PÅ SOMMAREN I VÄRMEN, OCH BILDER ÄR ÄNDÅ DET BÄSTA, SÅ DET FÅR BLI SÅ! 
IMORGON BLIR DET EN TRIPP TILL LKPG MED LIMPAN, SEDAN TANDLÄKAREN, OCH SOM ALLA ANDRA ONSDAGAR BLIR DET ATT GÅ OCH ÄTA PÅ TEXAS MED MINA NÄRA OCH KÄRA..




Din första:

Operation: TROR INTE JAG HAR GJORT NÅGON, MER ÄN BARA BLIVIT SÖVD
Piercing: HAR BARA I ÖRAT
Sport: GYMNAST 
Husdjuret: UNDERLAT 
Semester: TURKIET
Konsert: ARVINGARNA 
Kärlek: BOBBAN SÅKLART, MEN SEN HAR DET VÄL VARIT ANDRA SMÅ FÖRÄLSKELSER SOM MAN DÅ TRODDE VAR STORA. 

 Just nu:

Äter jag: INGET
Dricker jag: VATTEN
Ska jag: GÅ OCH BORSTA TÄNDERNA OCH LÄGGA MIG
Lyssnar jag på:  MR MISTER - BROKEN WINGS 
Väntar jag på: ATT BLI TRÖTT 
Tittar du på: DATASKÄRMEN
Har du på dig: SHORTS OCH ETT LINNE

 Din framtid:

Barn: JA JAG HAR SAGT ATT JAG SKA HA 2
Giftemål: 2010 HAR VI SAGT, MEN DET FÅR VI SE
Karriär: DET ÄR INTE MIN MENING I LIVET ÄNNU

 Vad föredrar du:

Kramar eller kyssar: KYSSAR
Kortare eller längre: LÄÄÄNGRE
Snygg mage eller snygga armar: SNYGGA BEN
Busig eller lydig: BUS

 Tror du på:

Kärlek vid första ögonkastet: JA VARFÖR INTE
Gud: HAN ÄR RIKAST
Mirakel: JA IBLAND TROR MAN ATT MAN ÄR ETT SJÄLV
Aliens: HAR HÖRT ATT DOM HÄNGER MYCKET PÅ TV, MEN JAG VET INTE
Magi: OM DET ÄNDÅ SKULLE VARA SÅ
Himlen: DEN ÄR GRÖN
Tomten: NE MEN TOMTENISSARNA
Änglar: FLERA STYCKEN
 Transformers: BARA LARV

Är du kär i någon: OHJA
Önskar du att du bodde någon annanstans:  NE JAG TRVIS HÄR
 Tycker du att du är attraktiv: JA DET ÄR JAG
 Dricker du alkohol: JA DET ÄR SOMMAR, DÅ KAN DET BLI LITE MER ÄN VANLIGT
Använder du droger:  NEJ, SKULLE ALDRIG TESTA, JAG ÄR REDAN STARK OCH BEHÖVER INGET FÖR ATT KÄNNA ATT JAG BLIR "STARKARE".. JAG KLARAR MIG UTAN SKITEN.
Röker du: JA DET ÄR DEN ENDA
 Vilket schampoo använder du: JA ORKAR INTE SKRIVA UPP ALLA, FÖR DET ÄR OLIKA FRÅN DAG TILL DAG.
Vad är du rädd för: ATT DEN MAN ALDRIG KOMMER UNDAN ÄR DÖDEN
Gillar du att tvätta: JA, ÄVEN FAST DET ÄR VARMT

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback