MÅNDAGSKLUBBEN

skumpartey den 27.e, längtar redan




lite bilder från gårdagen
temat kan ju alltid vara "bilder på emma med vänner"


emhoe by the killer



anna skulle upp och jobba så hon packade ihop sina saker och åkte hem,
hon kände sig tråkig, men det kände inte jag..


heejdå säger hon, och jag verkade ha jätteroligt nu när jag kollade igenom bilderna..


så det var Linnsan och jag kvar och då satte jag på blink 182 och angels and airwaves, för
det gillade inte anna..

"den säkra posen"


Kära kusin sandra med vän martina


Min kära syster Sara



bästa Carro


Elsa Frida, Anna & Linn


stoffe & emhoe


olga & olivia


Grannarna Sebbe & Steffi


Emhoe, Jonte & Limpan


Gladare kan man nog inte bli , Limpan



Sen var den kvällen slut, och som alla andra gånger blir jag antingen lämnad själv för alla andra vill hem, så då måste jag göra något för att stanna kvar, så jag hjälper till
"vilka bra arbetsskoor du har"

TACK FÖR DENNA KVÄLL!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback