LOOK LIKE LIFE

är min blogg till bara för att läsa den?
inte komentera den, hur svårt kan det vara(?) jag har 300 läsare, och inte en enda kommentar, vad gör jag för fel?




IKVÄLL HAR JAG JOBBAT PÅ, HAR SERVERAT ALKOHOL FRÅN 20.00 TILL 02.00 OCH INGEN RAST TAGIT 
INGEN MAT ÄTIT OCH KNAPPT DRUCKIT VATTEN, UNDRA HUR MIN KROPP MÅR INVÄNDIGT.
MEN VI HADE VÄLDIGT MYCKET FOLK UTE 1000 NÄRMARE BESTÄMMT.. OCH JAG HOPPAS ATT DET BLIR LIKA MYCKET IMORGON, FÖR NU ÄR MAN UPPE MED ATT DET SKA VARA STRESS, FÖR DET ÄR PRECIS SÅ DET HAR VARIT ALLA MÅNDAGAR, LÖRDAG, OCH IBLAND FREDAGAR.. PENGAR RULLAR SOM DET SKA.

NE NU SKA JAG ÄTA FÖR MIN MAGE SKRIKER EFTER MAT, SEN SKA MAN FÖRSÖKA SOVA, SEN ÄR DET BARA UPP IGEN OCH GÅ OCH JOBBA IGEN.. LOOK LIKE LIFE

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Det är så i blogg världen, men vad glad för du har så många läsare :D

Postat av: emhoe

ja det är så :) men jag ger inte upp jag kommer fortsätta blogga..

2009-07-12 @ 03:57:30
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/
Postat av: anna

Har du 300 unika sidvisningar? Shit

2009-07-12 @ 17:59:30
Postat av: emhoe

ja det har jag och det är sjukt, och det är bara folk som är nyfikna på mig, när jag jobbade i fredags var det två-tre som sa "jag läser din blogg"..

2009-07-12 @ 18:25:10
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback