FREDAG 0-24


DET ÄR VÄLDIGT SLITSAMT ATT JOBBA 14 TIMMARS PASS, MEN DET BEROR JU PÅ HUR MAN HAR SOVIT UNDER NATTEN, SOM JAG 4 YNKLA TIMMAR, OCH DET ÄR SJÄLVKLART ATT JAG ÄR TRÖTT, SOM JAG INTE TRODDE ATT JAG SKULLE VARA, MEN MIN KROPP VILL BARA GE MER, MEN MINA ÖGON SÄGER IFRÅN, MEN
DET ÄR KLART, DET BEHÖVER MER VILA ÄN VAD JAG TROR..



 


NU ÄR DET BARA EN ARBETSDAG SOM ÅTERSTÅR. SEN ÄR DET SÖNDAG OCH SEN ÄR DET MÅNDAGSKLUBBEN, GUD VAD JAG TJATAR, MEN ÄR DET NÅGOT MAN SER FRAM EMOT
SÅ ÄR DET KLART ATT DET UPPREPAS
(JAG ÄR NOG INTE DEN ENDA SOM GÖR DET HELLER)



 SKUMPARTY 2008




SEN VILL JAG BARA SÄGA HUR MYCKET JAG ÄLSKAR HENNES BLOGG, ALLA DESSA BILDER
HON LÄGGER UPP, ÅH, DET ÄR SÅ ROLIGT, FÖRSTA GÅNGEN JAG HAR HITTAT NÅGOT JAG VERKLIGEN GILLAR!
http://foki.blogg.se




om jag orkar imorgon innan jag börjar jobba vi 17.00 ska jag ta mig en sväng till familjen käller
Mamma och Pappa ska ju ha bröllopsfest, så mamma ville ju att jag skulle komma och hjälpa
till med blommorna som ska fixas, "du är ju en baddare på att fixa med blommor, du har ju knepen"
sa mamma idag när hon var här och hämtade en kakform, jag håller med jag har gröna fingrar som man säger.
men det gäller att gilla det man är bra på också, annars blir det bara så tråkigt, som allt annat i denna värld-

HÄR SKRIVER VI
Postat av: carro

du är verkligen inte ensam om att längta till måndag:D!

Postat av: emhoe

sv: ne jag är nog inte det carro, fifan!

2009-07-26 @ 06:04:22
URL: http://emhoethekiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback