"det blir som man umgås"

Har hängt med Linus hela eftermiddagen då vi har köpt en soffa kollat på hemmabiosystem
och handlat billigt på olika ställen, sån är Linus och det blir lätt att man blir likadan, vissa männsikor går verkligen inte ihop, men det gör jag och L det är nästan skrämmande att vi är så pass lika och tycker om samma saker.
allt utan ett och det är "MIN" musik han har svårt för, men annars vore det konstigt om vi gilla allt.

Sen har det blivit en bobban dag också, då vi gick en promenad till hans kära mor och syster, pratade och drack kaffe, sen var det ju så att vi skulle laga mat vid 19.00 men klockan bara sprang iväg så det blev en sen middag, men det gör inget då kanske jag slipper gå och äta på nätterna, som inte alls är bra tycker jag..

ne nu när bobban har gått och lagt sig för att gå upp imorgon och jobba ska jag gå över till Min kära vän Linus,
vi får då aldrig nog av varann..


DAGENS INKÖP, JAG ÄLSKAR NÄR DET ÄR FRUKT OCH GRÖNT, BARA LAXEN SOM FATTAS, MEN DEN ÅT VI UPP IDAG.



JAG KÄNNER MIG MER SOM LINUS, JAG HAR ALLTID VARIT DEN SOM GILLAR FRYKT OCH GRÖNT OCH TAR SÄLLAN FRETERAT, DET GÖR JAG INTE BARA FÖR DET ÄR ONYTTIGT, UTAN FÖR JAG BARA INTE GILLAR DET..

MEN SE SÅ MYCKET TREVLIGARE DET SER UT NÄR DET ÄR FÄRG!

HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback