YRROL

UTELIV:
G
årdagen det vill säga fredagen var kanonkul, lagom med folk ute och jag hade det jätteroligt,tack mina vänner!
När jag vakande dagen därpå så mådde jag prima, jag har vaknat upp 2 gånger nu på sista tiden och inte alls känt någon bakfylla, vilket jag givetvis inte ska klaga på, men jag har alltid vaknat upp och verkligen känt av att jag har druckit, men jag vet väl nu vart mina gränser går, härligthärligt.. Sluta drick vid 01.00 tiden så funkar det, iallafall för mig tydligen!


JOBB:
T
ill en början var det jättelungt, men jag visste att folket skulle komma senare denna lördag, det har alltid varit så, och speciellt nu när det är Januari, då folk inte har pengar eller ingen lust till att gå ut.. Men annars var det en härlig kväll att jobba, lagom med folk ändå och det är då det är som roligast att jobba!
Folk har blivit så generösa på sistonde tycker jag, vilket jag inte har något emot. Ett leende kostar inget!

Nu blir det att sätta på Sex And The City, men innan det ska jag kolla lite youtube inklipp,
Linus har verkligen fått mig att kolla på
yrrol,svensson svensson eller en ängels tålamod, jag kan inte sova utan att jag har fått sett några snuttar av det ..

Morgondagen ser ut som alla andra söndagar för mig och bobban, tvättstugan som alltid och underbara middagar, imorgon skulle bobban överaska mig med något gott och jag har inte en naning om vad det kan vara, det återstå att se!
På natten hade jag och Linus tänkt att kolla på idol 2006, det har blivit så mycket nu på sistonde så vi har inte haft tid med det, men imorgon kväll/natt så kör vi igen..


HÄR SKRIVER VI

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback