VAKNA MED THE VOICE

Ja det är precis vad jag har gjort, kollat på vakna med the voice hela morgonen, samt nyketerna, jag börjar känna mig vuxen på något sätt som alltid kollar på nyheterna varje gång jag vaknar tidigt, aldrig varit min grej men ibland gillar jag det, det är alltid något bra det handlar om.. Men tillbaka till the voice,Josefine sa det att vi svenskar är så otacksamma, om någon säger "oh va fint hår du har.." då säger vi oftast "men nej, usch jag ska till frissan imorgon, nej det är inte bra alls idag.." blablabla..
jag känner igen mig där, varför ska det vara så svårt och bara säga "tack", vi ska alltid hålla på och vända och styra på det, okey det kanske inte är alla som gör det, men väldigt många känner till det.. Jag ska försöka lära mig att ta emot komplimanger, för hur svårt kan det vara?

HÄR SKRIVER VI
Postat av: karin

det är fan sant det där:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback