Tudu!

Idag fick jag min jacka, så nu är jag lite gladare iallafall.. sen senare på kvällen kom Linnsan hit, och jag och bobban bjöd henne på mat, och sen kom annapanna hit och då gjorde vi smoothie, väldigt gött..

Och nu är jag så jävla shopparsugen, vill bara komma hem med flera stycken kassar med kläder,skor osv, men det får vi se hur det blir med den saken, höhö.. jag fick iallafall 500 kr av bobban idag för han tycker fortfarande så synd om mig för att jag har tappat min plånbok, så imorgon ska jag se om jag kan köpa mig en ny..

och på dagen kommer min syster hit och umgås lite, det är ju inte varje dag man träffar sin familj..

ne nu tror jag att jag ska sova, för det har jag ju inte gjort alls mycket, NOT, gick ju och la mig 22:00 igår kväll och sov bort hela dagen..

HÄR SKRIVER VI
Postat av: malin

Härligt och shoppa lite ;) Hoppas du hittar något.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback